Olen ollut kylpylässä kuntoremontin lopputreffeillä.
Tosin minä en osallistunut testeihin  enkä
 urheilusuorituksiin. Perjantai aamuna koiralenkillä  ollessani olen ilmeisesti kaatunut (en muista juuri mitään siintä) jalyönyt pääni katuun. Ensimmäinen muistikuva on siintä kun lepään sängylläni ulkoiluvaateet ylläni. Alan ihmettelemään että työkaverini eivät ole soittaneet minua töihin(kello oli jo niin paljon). Samasssa muistin että olen lähdössä kuntokurssille ja minulla alkoi olla jo kiire.Yritin syödä aikasemmin paistamaani pizzaa, mutta se etoi minua. Joten otin päänsärkyyni  tablettin ja suuntasin autoni kohti Imatraa. Vasta myöhemmin tajusin että olin saanut lievän aivotärskyn ja ettei olisi ollut viisasta lähteä autoilemaan siinä kunnossa. Nyt muutaman päivän jälkeen päässä on kipeä kohta kuten myös selässä, niskassa ja pakaroissa. Kaipa se tästälähtee pikkuhiljaa kohentumaan.
Nyt menen katsomaan Tanssii tähtien kanssa. 
Heippa.