Olen sitten  kova tyttö puremaan hampaitani rikki. JA kyllähän minä tiedän miten hampaita 
hoidetaan (luetaan olen hammashoitaja ammatiltaan). Kymmenisen vuotta sitten  purin nasta-
hampaan juuren halki sillä seurauksilla  => hammas pois. No Aukkohan  sinne jäi. Onneksi
ei näkynyt selvästi. 
   Nyt minä piruparka menin taas bruksaamaan  siintä vierestä hampaan halki. (Joo ,on mulla
ollut jo 2 purentakiskoa.Vaan kun nekin halkiavat minun pienien sievien hampaiden käsittelyssä. )
Siis   kaksijuurinen hammas halki =>hammas pois.  Heureekka ! Minulla on aukko hampaissa
joka loistaa täältä etelärannikolta ainakin Oulun korkeudelle asti. No jotain siihen pitää keksiä.
Implantit (liian kalliita minulle ja toiseksi bruksaan nekin jollain konstilla taatusti rikki),
Unohdetaan!!  Ainoa kevyt ratkaisu joka voisi kestää purentavoimani on osarankaproteesi.
Senkin hinta on Hammaslaboratooriossa 400-500 Euron välillä.
  KIVA !! Sinne uppoaa sitten minun loputkin lomarahat. Täytyy  koko kesä olla kotona ja
pihdata kaikesta pienestä, mistä vaan on mahdollista.
Kuvaa http://gloubiweb.free.fr/clipartsA10/pers451.gif ei voida näyttää, koska se sisältää virheitä.
Täytynee tässä tulevina viikkoina hymyillä kuin Monaliisa.